Anderen over Rob
Marketing voor musea
Rob van Dijck is oprichter van het bedrijf Musea marketing. De directeur van het Oorlogsmuseum Overloon vertelt in een interview over de samenwerking op het vlak van marketing voor musea.
Specialist cultuur en toerisme
“Rob van Dijck is een echte marketeer gericht op actie. Een doener die met zijn creativiteit nieuwe wegen zoekt – en vindt – naar doelgroepen. Voor klanten in alle soorten en maten. Altijd vriendelijk en positief, tegelijk zeer betrokken bij het verbetering van resultaten. Zeer veel kennis van toerisme/leisure, inclusief de laatste trends in deze branches. Nog een belangrijke plus voor wie internationaal terrein wil winnen: spreekt en schrijft vloeiend Frans en Duits.” (Ruud Linssen van Bliss en lid kerncollectief Klei).
Initiatiefrijk & ondernemend
“..Dankzij de acties van Rob schoten de bezoekcijfers van Hoensbroek omhoog. Rob is initiatiefrijk, ondernemend en gets the job done!..” (Agnes de Jong, Slot Loevestein).
Structureel aangelegd
“Rob is immens structureel aangelegd en gaat met niks over één nacht ijs. Hij is een goed denker en heeft vervolgens plezier in het opstarten van de uitvoer en kan daar erg van genieten. Hij zoekt soms zo lang tot een schijnbare onmogelijkheid toch gaat lukken..” (Anne Rose Orbons, curator Historisch Goud).
Meer van anderen
Meer van anderen is te vinden op Robs LinkedIn